注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Fat House Cat

http://weibo.com/beerae

 
 
 

日志

 
 

我又番嚟喇!  

2007-10-12 23:26:03|  分类: 四围逛 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今日学生会嘅第二轮面试超顺利!本嚟我好紧张伽,一D准备都无就去(懒~~),不过我啉ED嘢都无咩好准备嘅,距就想考你临场发挥咋嘛。呵呵呵~~我啉我会喺D评委今日最满意嘅参赛者,因为我见距地越问越兴奋,鬼佄多问题想刁难我好彩,我喺E喺方面强项,应急能力都几好so,俾想象中轻松佄就过佐关喇!哈哈哈~~而且果几个C兄似乎都几中意我其实公关实践部都几多靓女吖。唉,贪新鲜~~宜家D男仔……

而且,我参加佐瑜珈社(哗~要买块软垫先得!)一嚟想keep下fit,二嚟想等身体柔软D,无佄容易受伤。不过喺喺晚修后练个半钟。哗,佄咪要搞到10:30先番得去冲凉?!喺我嘅影响力下,我地室有5个女仔加入(呵呵呵~~我真喺多fans~~

睇嚟,我嘅大学生活会越嚟越精彩,越嚟越忙,越嚟越……

宜家,等我回顾下E个礼拜嘅events:

10月7号下午 终于几经艰辛番到学校(唉,一言难尽~)喺韵琪床底涌出恶臭!搞到仲以为有老鼠死喺里面~在我带领下全室大搞卫生后尾,发现喺一抅严重腐烂佐嘅西瓜!果阵陲真喺unforgetable~唉,女生宿舍!

吖,消毒过后,焕然一新~

万恶之源!

韵琪嘅笔袋。好得意吖距

望住我做咩喔!

暴晒于体育课上!

本嚟都5想讲D乜噶,不过E两个人真喺俾我一种好断背feel咯

有无搞错!训觉!

今晚同哎呀去配过副眼镜 下次先俾大家睇下喇

哎呀:俾你发现佐添

 

  评论这张
 
阅读(111)| 评论(7)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017